Show simple item record

LADDER in the Czech environment

dc.contributor.authorKryštof, David
dc.contributor.authorMiškelová, Martina
dc.contributor.authorBlanchard, Leslie
dc.contributor.authorSee, Beng Huat
dc.contributor.authorMaude, Kulwinder
dc.contributor.authorCallender, Christine
dc.contributor.authorWilkes, Samantha
dc.date.accessioned2025-10-24T02:03:05Z
dc.date.available2025-10-24T02:03:05Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-80-7509-922-8
dc.identifier.urihttps://repozitar.mendelu.cz/xmlui/handle/20.500.12698/2122
dc.description.abstractProfese učitele je jednou z nejnáchylnějších k syndromu vyhoření. Příčiny můžeme spatřovat nejen v nenaplněných očekávání začínajících učitelů, ale už i v nejasnosti kompetencí, které by učitelé měli mít. Jedním z nástrojů, jak podpořit pedagogy v přípravě či pedagogy obecně, je LADDER ve spojení s metodou individuálního koučování. Příspěvek zasazuje teoretický rámec syndromu vyhoření u pedagogů a popisuje nástroj LADDER, včetně pilotního výzkumu realizovaného na Mendelově univerzitě v Brně metodou akčního výzkumu. Jelikož se jedná o probíhající výzkum, jsou poskytnuty pouze základní předběžné výsledky.cz
dc.description.abstractThe teaching profession is one of the most prone to burnout syndrome. The causes can be seen not only in the unfulfilled expectations of beginning teachers, but also in the lack of clarity about the competencies that teachers should have. One of the tools to support pedagogues in preparation or pedagogues in general is LADDER in connection with the method of individual coaching. The paper establishes the theoretical framework of the burnout syndrome among educators and describes the LADDER tool, including pilot research carried out at the Mendel University in Brno using the action research method. As this is ongoing research, only basic preliminary results are provided.en
dc.format107-111
dc.publisherMendelova univerzita v Brně
dc.relation.ispartofSborník z mezinárodní konference ICOLLE 2022
dc.relation.urihttps://doi.org/10.11118/978-80-7509-922-8-0107
dc.relation.urihttps://doi.org/10.11118/978-80-7509-922-8
dc.rightsCC BY-NC-ND 4.0
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectLADDERcz
dc.subjectpedagogcz
dc.subjectsyndrom vyhořenícz
dc.subjectLADDERen
dc.subjectteacheren
dc.subjectlectureen
dc.subjectburnout syndromeen
dc.titleLADDER v českém prostředícz
dc.titleLADDER in the Czech environmenten
dc.typeD_Stať ve sborníku
dc.date.updated2025-10-24T02:03:05Z
dc.description.versionPublished Version
local.identifier.doi10.11118/978-80-7509-922-8-0107
local.meeting.enddate07.09.2022
local.meeting.locationBrno
local.meeting.nameMezinárodní vědecká konference ICOLLE 2022
local.meeting.startdate07.09.2022
local.identifier.obd43924962
dc.identifier.orcidKryštof, David 0000-0003-2996-9942
dc.identifier.orcidMiškelová, Martina 0000-0001-5700-9645
local.contributor.affiliationICV
dc.rights.accessOA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

CC BY-NC-ND 4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as CC BY-NC-ND 4.0