Zobrazit minimální záznam

Teaching Aids in Technical Education in the Context of the Fourth Industrial Revolution

dc.contributor.authorPecina, Pavel
dc.date.accessioned2025-10-24T02:03:04Z
dc.date.available2025-10-24T02:03:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.isbn978-80-7509-922-8
dc.identifier.urihttps://repozitar.mendelu.cz/xmlui/handle/20.500.12698/2121
dc.description.abstractPříspěvek je zaměřen na téma učebních pomůcek v odborném technickém vzdělávání. V době čtvrté průmyslové revoluce se rychle mění požadavky na technologii výuky odborných technických předmětů na středních školách v oblasti učebních pomůcek. Příspěvek si klade za cíl popsat specifika učebních pomůcek v odborném technickém vzdělávání v podmínkách čtvrté průmyslové revoluce. Dále potom shrnout hlavní výzkumná zjištění v oblasti výzkumu učebních pomůcek ve vybraných oborech odborného technického vzdělávání na středních školách v České republice.Ke zpracování výsledků byly využity metody analýzy nejnovějších dostupných informačních pramenů k řešené problematice s následnou syntézou a kritickým vyhodnocením autora. Dále potom polostrukturovaný rozhovor zaměřený na učební pomůcky v oblasti výuky strojírenských a elektro-technických odborných předmětů na středních školách.cz
dc.description.abstractThe contribution is focused on the topic of teaching aids in vocational technical education. In the era of the fourth industrial revolution, the requirements for the technology of teaching vocational technical subjects in secondary schools in the field of teaching aids are changing rapidly. The contribution aims to describe the specifics of teaching aids in vocational technical education in the conditions of the fourth industrial revolution. Next, summarize the main research findings in the field of research on teaching aids in selected fields of vocational technical education at secondary schools in the Czech Republic. To process the results, methods of analysis of the latest available information sources were used for the problem being addressed, followed by a synthesis and critical evaluation of the author (synthesis of research). Next, a semi-structured interview focused on teaching aids in the field of teaching engineering and electrical technical subjects at secondary schools.en
dc.format164-170
dc.publisherMendelova univerzita v Brně
dc.relation.ispartofSborník z mezinárodní konference ICOLLE 2022
dc.relation.urihttps://doi.org/10.11118/978-80-7509-922-8-0164
dc.relation.urihttps://doi.org/10.11118/978-80-7509-922-8
dc.rightsCC BY-NC-ND 4.0
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.subjectučební pomůckycz
dc.subjectfunkce učebních pomůcekcz
dc.subjectučební pomůcky v době čtvrté průmyslové revolucecz
dc.subjectpedagogický výzkum učebních pomůcek v odborném technickém vzdělávánícz
dc.subjectTeaching aidsen
dc.subjectfunctions of teaching aidsen
dc.subjectteaching aids at the time of the fourth industrial revolutionen
dc.subjectpedagogical research of teaching aids in vocational technical educationen
dc.titleUčební pomůcky v odborném technickém vzdělávání v kontextu 4. průmyslové revolucecz
dc.titleTeaching Aids in Technical Education in the Context of the Fourth Industrial Revolutionen
dc.typeD_Stať ve sborníku
dc.date.updated2025-10-24T02:03:04Z
dc.description.versionPublished Version
local.identifier.doi10.11118/978-80-7509-922-8-0164
local.meeting.enddate07.09.2022
local.meeting.locationBrno
local.meeting.nameMezinárodní vědecká konference ICOLLE 2022
local.meeting.startdate07.09.2022
local.identifier.obd43924964
dc.identifier.orcidPecina, Pavel 0000-0003-3951-5661
local.contributor.affiliationICV
dc.rights.accessOA


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

CC BY-NC-ND 4.0
Kromě případů, kde je uvedeno jinak, licence tohoto záznamu je CC BY-NC-ND 4.0